Camping Skåbu Hyttergender dag 2 - Reisverslag uit Skåbu, Noorwegen van Rob Destreel - WaarBenJij.nu Camping Skåbu Hyttergender dag 2 - Reisverslag uit Skåbu, Noorwegen van Rob Destreel - WaarBenJij.nu

Camping Skåbu Hyttergender dag 2

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 September 2018 | Noorwegen, Skåbu

De dag begint met regen. Het heeft ook de hele nacht geregend en we hebben een beetje medelijden met Nederlanders die in een tentje liggen. In de ochtend doen we niets. We blijven lekker lezen in de caravan. Tegen de middag klaart het op en rijden we tot vlak voor het tolhuisje van de Peer Gynt vegen. Hier parkeren we de auto en lopen een gemarkeerde route van ongeveer 6 kilometer. We zien weer prachtige vergezichten, o.a. de besneeuwde bergen van de Jotunheimen waar we gisteren waren.

Bij terugkomst op de camping is het inmiddels 18 graden geworden. We zitten nog even lekker buiten in het zonnetjes maar het koelt ook snel weer af. De camping eigenaren (bleken eigelijk de camping huurders te zijn) waren aangekomen. We maken kennis en betalen voor de dagen die we al op de camping staan en nog zullen staan. Het blijkt dat de huurders definitief stoppen met de camping. De camping is verkocht en daarom gaan zij weer terug naar Nederland. Zij hebben deze camping beheerd van 2015 tot nu. Ze zijn al hun spullen aan het verhuizen naar Nederland waar ze weer een baan willen zoeken in de zorg.

De rest van de avond gaan we lekker relaxen.